Det sker desværre sommetider at der mangler en brik til et pulsespil, og det bare møj irriterende at have brugt mange timer, og så er der et hul midt i det hele.

Vi kan dog altid hjælpe, så gør derfor flg.

  1. Træk vejret dybt, og vær glad over at det fine resultat indtil videre.
  2. Tjek så lige kasse, indhold og evt. gulvet under om der ikke er lige har gemt sig en brik et sted.
  3. Tjek så fabrikat på dit puslespil, og kik på på de nedenstående mærker, og det som der ikke er en hurtig måde at vi kan hjælpe med dette.
  4. Hvis dit mærke ikke er herunder, så sender du en email med:
    1. Tag et billede at dit puslespil, med den manglede brik.
    2. Lavet en email og vedhæft dit billede.
    3. Send denne til info@spillehulen.dk
    4. Vi sender det videre til leverandøren som typisk sender dig et helt ny puslespil til dig. 

Vi håber denne guide kan hjælpe dig lidt, og vi kan hjælpe dig med den manglende brik.

EDUCA

Educa har fuld garanti for manglede brikker i deres puslespil, så herunder kan du udfyld en formular hvor du fortæller hvilken brik du mangler, så vil de sende den mangle brik til dig.

Educas Missing Pieces-system.

EUROGRAPHICS

EuroGraphics er Canadisk firma fra Montreal og har også en hjælpe side til manglede puslespils brikker.

EuroGraphics Missing Pieces.

JUMBO

Du kan sende en e-mail til customerervice@jumbo.eu med angivelse af navnet på det pågældende puslespil (inklusive det femcifrede produktnummer vist under Jumbo-logoet), din korrespondance-adresse og en kopi af faktura som vedhæftet fil. Vores serviceafdeling hjælper dig derefter med at løse problemet.

HEYE

Send venligst en e-mail til: service@autruche.ca eller ring på +1-866-539-4278 for hjælp til håndtering af problemer med producentfejl eller mangler.

TREFL

TREFL har en rigtig god kvalitet men skulle der være problemer, så kan deres reklamation kontaktes direkte her:

Telefon: +48 58 666 72 88

Reklamations Email: reklamacje@trefl.com
Varen er nu i din indkøbskurv