Her finder du vores kunders mest stillede spørgsmål også kaldet FAQ (Frequently Asked Questions)

 

Hvor hurtigt leverer vi varer ?

Vi har langt de fleste varer på lager i Spillehulen, og på alle hverdage pakker pakker vi både pap/bølgepap og papir om dine varer, og disse bliver afhentet af GLS på vores adresse på hverdage kl. 15:30.

Vil du sikre at vi når din pakke samme dag og den skal være fremme dagen efter, så bestil inden kl. 15:00, så er vi 99% sikker på at den kommer frem til dig næste hverdag.

 

Hvad er en GLS pakkeshop og hvor er de henne ?

Vi leverer næsten 80% at vores pakker til en pakkeshop nær dig, og det fungerer på den måde, at når du har bestilt dine varer og lagt disse i kurven, så laver du et checkout/forsæt i kurven, taster telefon, navn og adresse samt e-mail, og derefter kan du vælge en pakkeshop som passer bedst til den adresse du bor på.  Hvis du har arbejdsted i et andet postnummer og hellere vil hente pakken i nærheden, så kan du taste postnummeret og søge på andre GLS pakkeshop i det postnummer, for at finde en anden pakkeshop hvor du vil hente din pakke.

Pakken kan nu hentes hverdagen efter bestilling på den valgte pakkeshop, nemt og enkelt.

Her finder du en oversigt over alle GLS pakkeshops i Danmark.

HUSK - Kørekort eller gule sundhedskort, til ligimiterering ved afhentelse af pakke i Pakkeshop.

 

Hvad er "GLS Privat omdeling" og "GLS Erhverv" ?

Er du hjemme og gerne vil have pakken sendt helt hjem til adressen, kan du vælge "GLS Privat omdeling". Så vil GLS manden levere din pakke lige til døren.

Ligeledes kan du også få sendt din pakke til dit firma ved at vælge "GLS Erhverv/Institution", så bringer GLS til alle registrerede erhvervs adresser i Danmark. Vælg ikke Erhverv, hvis der ikke er erhverv på adressen.

 

Kommer der pakker om lørdagen ?

GLS leverer pakker til deres PakkeShops også om lørdagen, men ikke alle pakkeshops/butikker har åben lørdag, så det er altså ikke en garanti alle steder.

GLS leverer ikke pakker til privat omdeling på lørdage eller søn/helligedage.

 

Hvis jeg ikke er hjemme når pakke manden kommer, hvad sker der så med min pakke ?

Hvis du har bestilt GLS privat omdeling, så vil din pakke som udgangspunkt blive leveret helt frem til den bestilte adresse.

Hvis man ikke hjemme og ikke har udfyldt en fuldmagt til GLS, så vil din pakke blive sat på nærmeste GLS pakkeshop, og du vil få besked herom fra GLS, og pakken kan hentes samme dag efter kl. 16:00.

Er pakken ikke egnet til levering i pakkeshop, så tager chaufføren pakke med til GLS depot, og du vil få besked herom i din postkasse, hvor der er instruks til hvordan du kan kontakte GLS til at få genleveret din pakke. Yderligere detaljer kan ses hos GLS her.

Hvis man ikke er hjemme så kan man udfylde en fuldmagt, så vil GLS sætte din pakke det sted som du ønsker. 

GLS Fuldmagt kan udfyldes her 

 

Jeg har glemt at få hentet min pakke på GLS pakkeshop ?

Allerede samme dag din pakke er fremme har du fået besked på enten e-mail eller SMS, så har du har 10 dage til at hente din pakke.

Hvis du ikke har hentet din pakke i tide, vil denne blive sendt tilbage til Spillehulen, men vi kommer til at betale både afsendelse og retur fragt til Spillehulen for ikke afhentede pakker, og derfor vil denne fragt blive opkrævet igen, hvis du ønsker at få gensendt din pakke.

Du kan så vælge at annullere din ordre og det betalte, men vi vil stadig modregne fragt beløbet fra GLS.

 

Der er synlig skade på min pakke hvad gør jeg. ?

Vi gør alt hvad vi kan kan for at pakke din pakke forsvarligt ind hos Spillehulen, men ca. 1 ud af 500 pakker, kan være håndteret forkert under transport så her er et par gode råd.

Hvis du kan se at der er synlige skader på din pakke, eks. hul i pakken, når du modtager den, så kan du nægte modtagelse af din pakke, så får vi besked om at der er indgivet en klage og det koster ikke dig ekstra andet ekstra leveringstid.

Hvis du allerede har modtaget din pakke, og der er en fejl eller skade på indholdet, så skal du kontakte GLS kundekunde service her, så vil de sammen med dig tage en beslutning om hvad der yderligere skal foretages, og vi får besked.

 

Jeg har en klage til Spillehulen, hvor skal jeg henvende mig ?

Vi tager kundeservice og klager meget alvorligt, så vi vil gerne have din henvendelse på e-mail: salg@spillehulen.dk så behandler vi denne inden for 1 hverdag.

Nogle kunder bruger vores Facebook side til at sende besked, men her er vi ikke så hurtigste til at svare, men skal nok vende tilbage.

Hvis vi ikke har alt for travlt så tager vi også telefonen på 66172735, men vi foretrækker altså e-mail henvendelser.

 

Jeg er utilfreds, så jeg laver bare en dårlig anmeldelse. !

Vi har ikke haft kunde klage/henvendelser som vi ikke har kunne løse ved at tage direkte kontakt til os, så vi kan kun anbefale at bruge en dårlig anmeldelse som en sidste udvej, for disse vil ikke blive prioriteret. 

 

Jeg har være super tilfreds med Spillehulen, hvor kan jeg lave en anmeldelse ?

Vi siger selvfølgelig mange tak, for din anmeldelse betyder rigtig meget for andre kunder, som også ønsker at handle hos os, og forhåbentligt få samme gode oplevelse.

Du kan give os den gode anmeldelse hos TrustPilot her.

Vi udsender en kundeopfølgning efter dit salg, så skulle der ris eller ros, er man selvfølgelig velkommen til at svare på denne også.

 

Varen er nu i din indkøbskurv