JUL

Fragt / Betaling

Vi har i spillehulen fundet ud af, at fragten er en betydelig del af udgiften til at købe spil online. Vi tilbyder dig at sende vores spil med flere forskellige udebyderre.

PostDanmark MaxiBrev:
For lette varer tilbyder vi at sende disse om MaxiBrev, og det har det fordel at fragten starter fra bare Kr. 16,00. Når vi afsender dit spil, vil du modtage en e-mail med besked om at den er afsendt som MaxiBrev, og du vil normalt modtage din pakke inden for 2 hverdage. Hvis du IKKE modtager din pakke 3 dage efter mailen, skal du tage kontakt til Spillehulen, så din pakke kan efterlyses. Vi sender en erstatnings pakke, når PostDanmark har behandlet reklamationen.

GLS Erhverv og PakkeShop
GLS bringer direkte ud til alle erhvers og institutionsadresser i Danmark. men har også aftale med mere end 600 PakkeShops i Danmark, hvor du kan afhente din pakke dagen efter vi sender den. Når vi afsender din pakke med GLS vil du modtage en e-mail fra os med er Track-n-Trace pakkenummer, hvor du kan følge din forsendelse, og næste hverdag vil du modtage en besked på din e-mail elller SMS på mobil om at din pakke er klar til afhenting i pakkeshoppen. Når du afhenter din pakke skal du bare have gyldig legetimation med til udleveringsstedet for at få din pakke udleveret.

PostDanmark Pakke Privat omdelt og Erhverv (med Dag-til-Dag garanti):
Bestiller du dine spil som PostPakke, har vi Dag-til-Dag garanti hos PostDanmark, og du får et Track-and-Trace nummer til at spore din pakke, fra den forlader os, til den er hos dig. Skal din pakke sendes helt hjem til dig betaler en fast pris for fragt, og så er det lige meget hvormange varer du bestiller. Du kan altså med fordel bestille mange varer og lade os betale for overvægten, og derved spare flere penge. Vi refunderer dog ikke fragt beløbet, for varer ikke kan leveres. Modtager du ikke din pakke dagen efter du modtager en e-mail fra os, og du ikke kan se din pakke på PostDanmarks Track-Trace, så kontakt os så vi kan hjælpe dig med at efterlyse din pakke.

Leveringsadresse.

Vil du gerne give en ven en gave, eller have din pakke sendt til et andet sted end hjem til dig, så skriv det navn og leveringsadresse du gerne vil have pakken leveret til i leveringsadresse felterne. Er din pakke til gave, sender vi ikke en faktura med din pakke, men sender kun fakturaen elektronisk til dig.

Få din pakke på dit arbejde.

Er du ikke hjemme på hverdage når posten kommer, så gør dig gode venner med din reception eller pakkemodtager i firmaet, og skriv dit firma på som leveringsadresse, så skriver vi dit navn på pakken til firmaet og er du altid sikker på at modtage pakken uden at skulle stå i kø på posthuset.

Brug Post Danmarks døgnpost.

Post Danmark har indført Døgnposten - hvor du kan hente din pakke hele døgnet, uden at være afhængig af Posthus åbningstider eller at være hjemme. Tilmeld mig dig døgnposten hos Post Danmark, og skriv dit Døgnpost-ID i  Leveringsnavn, og adressen på den døgnpost du vil afhente din pakke på i Leveringsadressen, så sender døgnposen dig 2 pin-koder du skal bruge til at hente din pakke med.


Betalingsmåder.

Vi har udvidet med mange muligheder for at betale hos os på flere forskellige måder, men vi anbefaler dig at bruge et kreditkort, da det sikrer dig bedst som forbruger, og letter administrationen for os.

Dankort og VISA/Dankort og andre kreditkort 
Vi kan modtage alle former for almindelige dankort og VISA/dankort, JCB-card, MasterCard, Visa og Visa-electon betalinger fra vores betalingsmodul.  Betaling med Dankort er den hurtigste og sikreste måde, at betale dine varer på hos os. Spillehulen er underlagt de strenge regler fra PBS (Pengeinstitutternes Betalings System) omkring netbetalinger, hvilket betyder vores butik jævnligt underligges kontrol.

Paypal
På vores betalingsside kan du også bruge PayPal, som laver en forbindelse til egen PayPal konto, hvor du kan gennemføre købet.

Vi benytter os yderligere af et betalingshotel Quickpay, som sikrer at din transaktion bliver gennemført sikkert og uden problemer.

Bemærk - Vi trækker IKKE beløbet på din konto/betaling før vi er klar til at afsende varerne fra vores lager, og modregner evt. udsolgte varer efter kontakt til dig

Udenlanske kreditkort, Mastercard, Eurocard, VISA, VISA Electron, Maestro, JBC.
Vi modtager de fleste udenlanske kreditkort. Transaktionen bliver først gennemført, når vi sender varerne fra Spillehulen, men der kan gå yderelige op til 40 dage inden beløbet trækkes på din konto.
Kreditkort gebyret er på op til 3,75% af købsbeløbet incl. fragt, afhængigt af korttype og udstedelsesland.


Er du stadig i tvivl om sikkerheden med dankort betaling, anbefaler vi at læse denne artikkel fra forbrugerstyrelsen.

Forudbetaling
Hvis du vil forudbetale dine varer til spillehulen, skal du bare indbetale det samlede beløb på vores bank konto 5387 - 0306380. Vi sender derefter varene når vi har modtaget din betaling.

Faktura
Vi har lavet en aftale med firmaet iBill, så hvis du ønsker dine varer sendt helt uden at du skal have dit kreditkort op af lommen, så skal du vælge iBill. Du får efterfølgende muligheden for at kunne betale hele faktura beløbet, eller evt. i rater. Ved betaling til iBill skal du oplyse din fødselsdags dato, som vil blive tjekket op imod CPR-registeret.

Elektronisk fakturering til institutioner.
Instutioner skal angive EAN-lokationsnummer og referencer på ordren, og vi sender fakturaen elektronisk på det offentlige OIOXML system.

Afhentning
Vil du helt spare fragten, så slå et smut forbi Spillehulen, Gammel Højmevej 127, 5250  Odense SV, bare du lige ringer i forvejen og aftaler tid om afhentning på 66 17 27 35.

Kontakt og Telefontid
Vi har åbent for kontakt hele døgnet på vores e-mail: info@spillehulen.dk og svarer så hurtigt vi kan, men du kan også kontakte os på 66 17 27 35 i tiden 09:00 - 17:00 på alle hverdage.


Reklamation på pakker !

At sende pakker fra os til dig og omvendt, kan sommetider være en hårdhændet behandling. Vi pakker derfor alle pakker grundigt ind i pap og papir så de kan holde til håndteringen.  Modtager du derfor en pakke hvor der er synlige tegn på defekter på emballagen, skal du med det samme anmeldte dette til din postmand eller posthus, da der i vores forsendelse er en forsikring mod defekter sket under transport.

Returnering af varer

Hvis du returnerer en pakke til os, er det vigtigt at alle dele som er fremsendt retureneres, og du skal sørge for at din pakke er forsvarligt indpakket, så den originale emballage ikke bliver beskadiget. Hvis vi modtager en defekt pakke og post danmark ikke mener denne er forsvarligt pakket ind, er det ikke sikkert vi kan få forsikringen for denne, og derfor refundere vi ikke beløbet for varerne.

 

Fragt / Betaling

Vi har i Spillehulen fundet ud af, at fragten er en betydelig del af udgiften til at købe spil online. Vi tilbyder dig at sende vores spil med flere forskellige udbydere.

PostDanmark MaxiBrev:
For lette varer tilbyder vi at sende disse om MaxiBrev, og det har det fordel at fragten starter fra bare Kr. 25,00. Når vi afsender dit spil, vil du modtage en e-mail med besked om at den er afsendt som MaxiBrev, og du vil normalt modtage din pakke inden for 2 hverdage. Hvis du IKKE modtager din pakke 3 dage efter mailen, skal du tage kontakt til Spillehulen, så din pakke kan efterlyses. Vi sender en erstatnings pakke, når PostDanmark har behandlet reklamationen.

GLS Erhverv og PakkeShop og Privat (med Dag-til-Dag garanti):
GLS bringer direkte ud til alle erhvers og institutionsadresser i Danmark. men har også aftale med mere end 600 PakkeShops i Danmark, hvor du kan afhente din pakke dagen efter vi sender den. Når vi afsender din pakke med GLS vil du modtage en e-mail fra os med er Track-n-Trace pakkenummer, hvor du kan følge din forsendelse, og næste hverdag vil du modtage en besked på din e-mail elller SMS på mobil om at din pakke er klar til afhenting i pakkeshoppen. Når du afhenter din pakke skal du bare have gyldig legetimation med til udleveringsstedet for at få din pakke udleveret.

PostDanmark Pakke Privat omdelt og Erhverv 
Bestiller du dine spil som PostPakke, har vi Dag-til-Dag garanti hos PostDanmark, og du får et Track-and-Trace nummer til at spore din pakke, fra den forlader os, til den er hos dig. Skal din pakke sendes helt hjem til dig betaler du samme pris lige meget hvor mange varer du bestiller. Du kan altså med fordel bestille mange varer og lade os betale for overvægten, og derved spare flere penge. Vi refunderer dog ikke fragt beløbet, for varer ikke kan leveres. Modtager du ikke din pakke dagen efter du modtager en e-mail fra os, og du ikke kan se din pakke på PostDanmarks Track-Trace, så kontakt os så vi kan hjælpe dig med at efterlyse din pakke. Ved bestilling for over Kr. 800,- koster det kun Kr. 15,- at få privat omdelt din pakke.

Leveringsadresse.

Vil du gerne give en ven en gave, eller have din pakke sendt til et andet sted end hjem til dig, så skriv det navn og leveringsadresse du gerne vil have pakken leveret til i leveringsadresse felterne. Er din pakke til gave, sender vi ikke en faktura med din pakke, men sender kun fakturaen elektronisk til dig.

Få din pakke på dit arbejde.

Er du ikke hjemme på hverdage når posten kommer, så gør dig gode venner med din reception eller pakkemodtager i firmaet, og skriv dit firma på som leveringsadresse, så skriver vi dit navn på pakken til firmaet og er du altid sikker på at modtage pakken uden at skulle stå i kø på posthuset.

Brug Post Danmarks døgnpost.

Post Danmark har indført Døgnposten - hvor du kan hente din pakke hele døgnet, uden at være afhængig af Posthus åbningstider eller at være hjemme. Tilmeld mig dig døgnposten hos Post Danmark, og skriv dit Døgnpost-ID i  Leveringsnavn, og adressen på den døgnpost du vil afhente din pakke på i Leveringsadressen, så sender døgnposen dig 2 pin-koder du skal bruge til at hente din pakke med.


Betalingsmåder.

Vi har udvidet med mange muligheder for at betale hos os på flere forskellige måder, men vi anbefaler dig at bruge et kreditkort, da det sikrer dig bedst som forbruger, og letter administrationen for os.

Dankort og VISA/Dankort og andre kreditkort 
Vi kan modtage alle former for almindelige dankort og VISA/dankort, JCB-card, MasterCard, Visa og Visa-electon betalinger fra vores betalingsmodul.  Betaling med Dankort er den hurtigste og sikreste måde, at betale dine varer på hos os. Spillehulen er underlagt de strenge regler fra PBS (Pengeinstitutternes Betalings System) omkring netbetalinger, hvilket betyder vores butik jævnligt underligges kontrol. Vi benytter os yderligere af et betalingshotel DIBS, som sikrer at din transaktion bliver gennemført sikkert og uden problemer. Vi kan modtage betaling via PayPal også men så tag venligst kontakt til ekspeditionen på info@spillehulen.dk, så fremsender vi et betalinglink.

Bemærk - Vi trækker IKKE beløbet på din konto før vi afsender varerne fra vores lager, og modregner evt. udsolgte varer efter kontakt til dig

Udenlanske kreditkort, Mastercard, Eurocard, VISA, VISA Electron, Maestro, JBC.
Vi modtager de fleste udenlanske kreditkort. Transaktionen bliver først gennemført, når vi sender varerne fra Spillehulen, men der kan gå yderelige op til 40 dage inden beløbet trækkes på din konto.
Kreditkort gebyret er på op til 3,75% af købsbeløbet incl. fragt, afhængigt af korttype og udstedelsesland.

 


Er du stadig i tvivl om sikkerheden med dankort betaling, anbefaler vi at læse denne artikkel fra forbrugerstyrelsen.

Forudbetaling
Hvis du vil forudbetale dine varer til spillehulen, skal du bare indbetale det samlede beløb på vores bank konto 5387 - 0306380. Vi sender derefter varene når vi har modtaget din betaling.

Faktura
Vi har lavet en aftale med firmaet iBill, så hvis du ønsker dine varer sendt helt uden at du skal have dit kreditkort op af lommen, så skal du vælge iBill. Du får efterfølgende muligheden for at kunne betale hele faktura beløbet, eller evt. i rater. Ved betaling til iBill skal du oplyse din fødselsdags dato, som vil blive tjekket op imod CPR-registeret.

Elektronisk fakturering til institutioner.
Instutioner skal angive EAN-lokationsnummer og referencer på ordren, og vi sender fakturaen elektronisk på det offentlige OIOXML system.

Afhentning
Vil du helt spare fragten, så slå et smut forbi Spillehulen, Gammel Højmevej 127, 5250  Odense SV, bare du lige ringer i forvejen og aftaler tid om afhentning på 66 17 27 35.

Kontakt og Telefontid
Vi har åbent for kontakt hele døgnet på vores e-mail: info@spillehulen.dk og svarer så hurtigt vi kan, men du kan også kontakte os på 66 17 27 35 i tiden 09:00 - 18:00 på alle hverdage.


Reklamation på pakker !

At sende pakker fra os til dig og omvendt, kan sommetider være en hårdhændet behandling. Vi pakker derfor alle pakker grundigt ind i pap og papir så de kan holde til håndteringen.  Modtager du derfor en pakke hvor der er synlige tegn på defekter på emballagen, skal du med det samme anmeldte dette til din postmand eller posthus, da der i vores forsendelse er en forsikring mod defekter sket under transport.

Returnering af varer

Hvis du returnerer en pakke til os, er det vigtigt at alle dele som er fremsendt retureneres, og du skal sørge for at din pakke er forsvarligt indpakket, så den originale emballage ikke bliver beskadiget. Hvis vi modtager en defekt pakke og post danmark ikke mener denne er forsvarligt pakket ind, er det ikke sikkert vi kan få forsikringen for denne, og derfor refundere vi ikke beløbet for varerne.