
Fragt / Betaling
Fragten er en betydelig del af udgiften til at købe spil online. Vi tilbyder dig at sende vores spil med flere forskellige udbydere.
GLS Erhverv og PakkeShop
GLS bringer direkte ud til alle erhvervs og institutionsadresser i Danmark. men har også aftale med mere end 1500 PakkeShops i Danmark, hvor du kan afhente din pakke dagen efter vi sender den - også Lørdag, hvis din pakkeshop har åben om lørdagen. Når vi afsender din pakke med GLS vil du modtage en e-mail fra os med er Track-n-Trace pakkenummer, hvor du kan følge din forsendelse, og næste hverdag vil du modtage en besked på din e-mail elller SMS på mobil om at din pakke er klar til afhentning i pakkeshoppen. Når du afhenter din pakke skal du bare have gyldig legitimation med til udleveringstedet for at få din pakke udleveret.
Leverings adresse.
Vil du gerne give en ven en gave, eller have din pakke sendt til et andet sted end hjem til dig, så skriv det navn og leveringsadresse du gerne vil have pakken leveret til i leveringsadresse felterne. Er din pakke til gave, sender vi ikke en faktura med din pakke, men sender evt. fakturaen elektronisk til dig.
Få din pakke på dit arbejde.
Er du ikke hjemme på hverdage når posten kommer, så gør dig gode venner med din reception eller pakkemodtager i firmaet, og skriv dit firma på som leveringsadresse, så skriver vi dit navn på pakken til firmaet og er du altid sikker på at modtage pakken uden at skulle stå i kø på posthuset.
Vi har udvidet med mange muligheder for at betale hos os på flere forskellige måder, men vi anbefaler dig at bruge et kreditkort, da det sikrer dig bedst som forbruger, og letter administrationen for os.
MobilePay
Det er nemt og enkelt at betale med MobilePay. Du henter din MobilePay app fra din app-butik til din telefon, og når denne er registreret, du så vælge "MobilePay" som betaling i vores modul, så bekræfter du dit køb på din mobiltelefon.
Dankort og VISA/Dankort og andre kreditkort
Vi kan modtage alle former for almindelige dankort og VISA/dankort, JCB-card, MasterCard, Visa og Visa-electon betalinger fra vores betalingsmodul. Betaling med Dankort er den hurtigste og sikreste måde, at betale dine varer på hos os. Spillehulen er underlagt de strenge regler fra PBS (Pengeinstitutternes Betalings System) omkring netbetalinger, hvilket betyder vores butik jævnligt underligges kontrol.
Udenlanske kreditkort, Mastercard, Eurocard, VISA, VISA Electron, Maestro, JBC.
Vi modtager de fleste udenlandske kreditkort. Transaktionen bliver først gennemført, når vi sender varerne fra Spillehulen, men der kan gå yderlige op til 40 dage inden beløbet trækkes på din konto.
Kreditkort gebyret er på op til 3,75% af købsbeløbet incl. fragt, afhængigt af korttype og udstedelsesland.
Bemærk - Vi trækker IKKE beløbet på din konto/betaling før vi er klar til at afsende varerne fra vores lager, og modregner evt. udsolgte varer efter kontakt til dig
Er du stadig i tvivl om sikkerheden med dankort betaling, anbefaler vi at læse denne artikel fra forbrugerstyrelsen.
https://www.forbrug.dk/raad-og-rettigheder/e-handel/koeb-sikkert-paa-nettet/
Paypal
På vores betalingsside kan du også bruge PayPal, som laver en forbindelse til egen PayPal konto, hvor du kan gennemføre købet.
Vi benytter os yderligere af et betalingshotel Quickpay, som sikrer at din transaktion bliver gennemført sikkert og uden problemer.
Bemærk !! Paypal opkræver yderligere et administrationsgebyr på Kr. 2,60 + 3,45% af det varebeløb som du køber for, når du betaler.
Forudbetaling
Hvis du vil forudbetale dine varer til spillehulen, skal du bare indbetale det samlede beløb på vores bank konto 5387 - 0306380. Vi sender derefter varene når vi har modtaget din betaling.
Internationale betalinger kan også fortages på IBAN kontonummer DK8953870000306380, SWIFT-adresse/BIC : ALBADKKK
Elektronisk fakturering til institutioner.
Til alle offentlige institutioner som har et EAN/GLN-lokationsnummer, sender vi varer direkte til institutionen på elektronisk faktura.
Københavns kommune forlanger anførsel af et kontodimensionsnummer/BrugerId person reference eller vil ordren ikke blive accepteret.
Vi sender ikke til andre leveringsadresser end til den EAN-nr tilknyttede adresse, og ved tvivlstilfælde tager vi direkte kontakt til institutionen.
Faktura / ViaBill
Vi har lavet en aftale med firmaet ViaBill, så hvis du ønsker dine varer sendt helt uden at du skal have dit kreditkort op af lommen, så skal du vælge ViaBill. Du får efterfølgende muligheden for at kunne betale hele faktura beløbet, eller evt. i rater. Ved betaling til ViaBill skal du oplyse din fødselsdags dato, som vil blive tjekket op imod CPR-registeret.
Institutioner skal angive EAN-lokationsnummer og referencer på ordren, og vi sender fakturaen elektronisk på det offentlige OIOXML system.
Afhentning
Vil du helt spare fragten, så vælge "Afhentning", så vil du blive kontaktet når din ordre er klar til afhentning.
Kontakt og Telefontid
Vi har åbent for kontakt hele døgnet på vores e-mail: info@spillehulen.dk og svarer så hurtigt vi kan.
At sende pakker fra os til dig og omvendt, kan sommetider være en hårdhændet behandling. Vi pakker derfor alle pakker grundigt ind i pap og papir så de kan holde til håndteringen. Modtager du derfor en pakke hvor der er synlige tegn på defekter på emballagen, skal du med det samme anmeldte dette til din postmand eller posthus, da der i vores forsendelse er en forsikring mod defekter sket under transport.
Returnering af varer
Hvis du returnerer en pakke til os, er det vigtigt at alle dele som er fremsendt retureneres, og du skal sørge for at din pakke er forsvarligt indpakket, så den originale emballage ikke bliver beskadiget. Hvis vi modtager en defekt pakke og fragtfirmaet du har brugt ikke mener denne er forsvarligt pakket ind, er det ikke sikkert vi kan få forsikringen for denne, og derfor refundere vi ikke beløbet for varerne.
Du kan bestille en returlabel til dine varer på denne portal.